Thursday, December 10, 2009

Σχετικα με τον κύριο Χρήστο Κίττα

O πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Κίττας παραιτήθηκε επικαλούμενος λόγους δεοντολογίας.

"από τη στιγμή που 18 ή και 20 χρονών παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να είναι μαθητές μου ή εγγόνια μου, βιαιοπραγούν και καταστρέφουν τον ναό της ελεύθερης σκέψης, τον ναό της Παιδείας, εγώ έχω στερέψει, έχω πεθάνει ψυχικά".


Η καταστροφή του ναού της ελεύθερης σκέψης ξεκινάει όταν κάποιος κατεβάζει την Ελληνική σημαία και ανεβάζει αυτή των υποτιθέμενων αναρχικών. Όταν κάποιοι ανάβουν φωτιές και καταστρέφουν τα πάντα εκμεταλλευόμενοι το άσυλο που τους προσφέρει ο πανεπιστημιακός χώρος.¨Ένα άσυλο που εξυπηρετεί χίλιους μύριους σκοπούς άλλους από που αυτούς για τους οποίους θεσπίστηκε και όλοι το ερμηνεύουν όπως θέλουν και το εκμεταλλεύονται προς δικό τους όφελος.

Θα ήτανε πιο αληθινό να έλεγε ότι, Κύριοι δεν πρόκειται να διακινδυνεύσω την σωματική μου ακεραιότητα για κανέναν. Καλή η εξουσία και η καρέκλα αλλά... Χαίρεται.

Πηγή: Newstime.gr

No comments:

Post a Comment